המאמרים באתר מוגנים בזכויות יוצרים. ניתן לעשות שימוש למטרות פרטיות ולא מסחריות תוך קישור לעמוד המקורי ומתן קרדיט לגדי איידלהייט. לפרטים נא לפנות לאימייל gadieide@yahoo.com.

מעונינים לקבל מידע אסטרונומי ישירות לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם או לערוץ הווטצאפ של אסטרונומיה ומדע !

יום ראשון, 28 במרץ 2010

ספרים משומשים באנגלית

מבחר הספרים בארץ אמנם גדול, ומבצעי ארבעה (ספרים) במאה או קנה אחד קבל שלושה נהיו נפוצים מאד והורידו את מחיר הספר לאיזור השלושים שקלים, אולם ספרים בנושאים מסוימים קשה מאד למצוא וגם שוק הספרים המשומשים בארץ, המתפתח יפה עם אתרים כדוגמת סימניה ואחרים. אולם המבחר האמיתי של ספרים הוא באנגלית ושוק המשומשים נמצא מעבר לים.
כל מי שהיה בחנויות ספרים באנגליה או בארצות הברית כדוגמת FOYLES,  עומד נדהם מול שפע המדפים בכל נושא שרק עולה על הדעת וחושב, למה אצלנו אין את כל השפע הזה.

אתר מומלץ ביותר לרכישת הספרים הוא TheBookDepository. כיום אפשר להזמין כל ספר שרוצים מחוץ לארץ בקלות וביעילות וקיימים עשרות אתרים העוסקים במכירת ספרים חדשים ומשומשים. כאשר רוכשים מהם יש להקפיד על הכללים הבאים
  1. אתר אמין עם מחירי משלוח סבירים והתחייבות לאי תשלום במקרה והמשלוח לא מגיע.
  2. המבחר עצום - מיליוני ספרים חדשים ומשומשים
  3. באתר מחירי המשלוח כבר מגולמים במחיר הספר ויש להם גם מבצעים מפעם לפעם.
למה צריך לשים לב כאשר קונים ספרים משומשים?
  1. האתרים מדרגים את הספרים לפי מצבם. ככלל לא כדאי לקנות ספרים שמצבם פחות מ-GOOD.
  2. שימו לב למהדורות. ייתכן שספר קיים בכמה מהדורות. ניתן לרכוש לפעמים כריכה קשה בזול יותר ובמצב טוב יותר מספר בכריכה רכה.
  3. ספרים מסוימים היו בעבר ספרי ספריה. במצב כזה הספר יהיה עמוס בחותמות, מדבקות ולפעמים גם עטיפה לא מקורית. לכל עותק רשום בדיוק מה מקורו.

    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה